Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Erişim izni olan bir dosyayı silmek için Windows 10'da aşağıdaki adımları izleyin:
- Görev Yöneticisi'ni açın: Win+R tuşlarına basarak çalıştır penceresini açın ve "taskmgr.exe" komutunu yazarak Görev Yöneticisi'ni çalıştırın 2.
- İşlemleri sonlandırın: Görev Yöneticisi'nde "İşlemler" bölümüne gidin ve sileceğiniz dosya ile ilgili bağlam dosyalarını sonlandırın 2.
- Dosya silme işlemini tekrar deneyin: Dosya silme işlemini tekrar yapmayı deneyin 2.
Eğer dosya hala silinemiyorsa, dosyanın başka bir program tarafından kullanılıp kullanılmadığını kontrol edin 5. Eğer dosya kullanımda değilse ve yönetici iznine ihtiyacınız varsa, aşağıdaki adımları izleyin:
- Kullanıcı Hesabı Denetimi ayarlarını değiştirin: Başlat tuşuna basın, klavyeden "kullanıcı" yazın ve gelen seçeneklerden "Kullanıcı Hesabı Denetimi ayarlarını değiştir" seçeneğini seçin 4.
- Seviyeyi 2. seviyeye getirin: Gelen pencerede ibreyi seviye olarak 2. seviyeye getirin ve "Tamam" deyin 4.
Bu ayarlardan sonra Windows size sürekli soru sormayacak ve siz de işinize bakabileceksiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: