Buradasın
Entegre çevre bilgi sistemine yeni tesis nasıl eklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Entegre Çevre Bilgi Sistemi'ne (EÇBS) yeni bir tesis eklemek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- E-devlet şifresi ile giriş yapın: ecbs.cevre.gov.tr adresinden "E-devlet ile giriş" butonuna tıklayarak sisteme giriş yapın 12.
- Firma hesabını aktifleştirin: "Hesap (Firma, Kurum)" sekmesinde firmanıza ait olan hesabı aktifleştirin 13.
- Yeni tesis bilgilerini girin: "Yeni tesis ekle" butonuna basarak tesisin adını girin 23.
- NACE faaliyet kodunu seçin: Maliyeden alınan vergi kimlik numaranızla birlikte NACE faaliyet kodunu seçin 23.
- UAVT numarasını girin: Daha önce oluşturulan UAVT numarasını girin veya adres bilgilerini girerek yeni bir UAVT numarası oluşturun 23.
- İletişim bilgilerini ekleyin: Telefon, e-posta ve varsa KEP adresinizi girin 23.
- Konum bilgilerini seçin: Harita üzerinden tesisin konumunu belirleyin ve imleci bu konuma sürükleyin 12.
- Yetkili belgesini yükleyin: Tesiste yetkili olduğunuzu gösteren belgeyi sisteme yükleyin 3.
- Başvuruyu tamamlayın: Gerekli tüm bilgileri girdikten sonra "Başvuru tamamla" butonuna tıklayarak işlemi tamamlayın 3.
İl Müdürlüğü onayından sonra tesis aktif olarak kullanılabilecektir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: