• Buradasın

    eNabız mail onayı nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    e-Nabız mail onayı yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. e-Nabız sistemine giriş yapın: Kullanıcı adı ve şifrenizle e-Nabız platformuna giriş yapın 23.
    2. Profil bölümüne gidin: Ana sayfada sağ üst köşedeki "Ayarlar" veya "Profil" sekmesine tıklayın 2.
    3. E-posta bölümünü güncelleyin: "E-posta" bölümünden yeni mail adresinizi yazın 1.
    4. Onay mesajını bekleyin: Sistem, hem yeni mail adresinize hem de telefon numaranıza bir onay mesajı gönderecektir 1.
    5. Onay mesajını sisteme girin: Gelen onay mesajını sistemde istenilen yere girdikten sonra e-posta adresiniz değişmiş olacaktır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    e-Nabız'da mail adresi nasıl değiştirilir?

    e-Nabız'da mail adresini değiştirmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Nabız uygulamasına giriş yapın. 2. Adınız ve soyadınızın yazdığı kısmın hemen üzerinde bulunan profil simgesine tıklayın. 3. Açılan sayfada "iletişim bilgileri" kısmında mevcut e-posta adresinizi göreceksiniz. 4. E-postanızın hemen sağındaki kırmızı renkli "düzenle" butonuna basarak karşınıza çıkan ekranda yeni e-posta adresini yazın ve kaydedin. Bu işlem sonrasında, sistem doğruluğundan emin olmak için hem yeni e-postanıza hem de telefon numaranıza bir onay mesajı gönderecektir.

    E-Nabız kayıt nasıl yapılır?

    e-Nabız'a kayıt olmak için iki yöntem bulunmaktadır: 1. e-Devlet üzerinden kayıt: enabiz.gov.tr adresine gidilir. "e-Devlet Üzerinden Kayıt Ol" butonuna tıklanır. e-Devlet şifresi, mobil imza, e-imza, T.C. Kimlik Kartı veya internet bankacılığı seçeneklerinden biri ile giriş yapılır. Kişisel bilgiler girilir ve e-Nabız şifresi belirlenir. SMS onayı gerçekleştirilir. 2. Aile hekimine başvuru: Kayıtlı olunan aile hekimine gidilerek, cep telefonu numarası kaydedilir. Telefona gelen tek kullanımlık erişim kodu ile sisteme giriş yapılır. Daha önce e-Nabız kullanıcı hesabı oluşturulmadıysa, öncelikle e-Devlet kapısından (turkiye.gov.tr) kullanıcı hesabı oluşturulmalıdır.

    E-Nabız sistemi nasıl kullanılır?

    e-Nabız sistemini kullanmak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir: 1. e-Devlet üzerinden giriş. 2. Arama çubuğuna “e-Nabız” yazma. 3. “Sisteme Giriş Yap” seçeneğine tıklama. 4. Aydınlatma metnini onaylama. 5. Profil oluşturma. e-Nabız mobil uygulaması veya web sitesi üzerinden tüm işlemler gerçekleştirilebilir ve sağlık verilerindeki değişimler takip edilebilir. e-Nabız sistemini kullanmadan önce bir sağlık uzmanına danışılması önerilir.

    e-Nabız şifresi nasıl alınır?

    e-Nabız şifresi almak için iki yöntem bulunmaktadır: 1. e-Devlet ile kayıt olarak: enabiz.gov.tr adresinden e-Nabız internet sitesine girin. "e-Devlet Üzerinden Kayıt Ol" butonuna tıklayın. e-Devlet giriş sayfasında T.C. kimlik numaranız ve e-Devlet şifreniz ile giriş yapın. İstenilen kişisel bilgilerinizi girin ve şifrenizi belirleyin. SMS onayını gerçekleştirin. 2. Aile hekimine başvurarak: Kayıtlı olduğunuz Aile Sağlığı Merkezi veya sağlık ocağındaki aile hekiminize başvurun. Aile hekimi, e-Nabız hesabınıza giriş için tek kullanımlık bir şifre verecektir. Bu şifre ile giriş yaptıktan sonra şifrenizi istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

    E-nabız onay kaldırma nasıl yapılır?

    E-Nabız onay kaldırma işlemi şu adımlarla yapılabilir: 1. E-Nabız sistemine T.C. kimlik numarası ve şifre ile giriş yapın. 2. Sol üst köşedeki ikona tıklayın ve açılan sayfada "Güvenlik" bağlantısına gidin. 3. "Paylaşım Seçenekleri"ne tıklayın ve "Verilerimi kimse görmesin" seçeneğini işaretleyin. Bu işlem, e-Nabız bilgilerinizin tüm hekimlerden gizlenmesini sağlayacaktır.