Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ekotify, müşteri memnuniyetini artırmak ve ürün geliştirme süreçlerini iyileştirmek için yapay zeka tabanlı bir çözüm sunar 12.
Başlıca işlevleri:
- Müşteri çağrılarını analiz etme 12. Tüm görüşmeleri otomatik olarak analiz ederek eğilimleri tespit eder ve sorunları öngörür 1.
- Konuşma konularını etiketleme 1. Görüşmeleri kategorilere ayırarak sık tekrar eden sorunları belirler 1.
- Performans izleme 12. Çağrı sürelerini ve dönüşüm oranlarını izleyerek operasyonel verimliliği artırır 12.
- Duygusal analiz 2. Karşıdaki kişinin duygularını ve duygu değişimlerini analiz eder 2.
- Raporlama 24. Satış ve destek birimi performans raporları, müşterilerin memnuniyetini etkileyen özellikler ve ürüne dair acı noktalar gibi raporlar hazırlar 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: