Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-Devlet'e girememenizin birkaç nedeni olabilir ve çözüm önerileri şunlardır:
- İnternet Bağlantısı: İnternet bağlantınızın yavaşlamış veya kopmuş olması mümkündür 1. Modeminizi kapatıp 30 saniye bekledikten sonra tekrar açmayı deneyin 1.
- Tarayıcı Sorunları: Tarayıcınızın önbelleğini ve çerezlerini temizlemeyi deneyin 13. Chrome kullanıyorsanız, Mozilla gibi farklı bir tarayıcıda da deneyebilirsiniz 3.
- Sistem Yoğunluğu: E-Devlet'te yaşanan yoğunluktan dolayı sistemde gecikmeler meydana gelebilir 1. Farklı bir zaman diliminde tekrar giriş yapmayı deneyin 1.
- Şifre Hatası: Kimlik doğrulama sırasında hatalı şifre giriyor olabilirsiniz 2. Şifrenizi kontrol edin veya yeni şifre oluşturma işlemlerini yapın 2.
- Cihaz Yeniden Başlatma: Kullandığınız cihazı kapatıp yeniden açmayı deneyin 2.
Sorun devam ederse, 160 E-Devlet Kapısı Çağrı Merkezi ile iletişime geçebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: