Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-posta kurulum sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hesap ayarlarını kontrol edin: Sunucu bilgilerinin doğru girildiğinden emin olun 4. Gelen posta sunucusu, giden posta sunucusu, bağlantı noktaları gibi bilgilerin doğru girilmesi gereklidir 4.
- E-posta izinlerini kontrol edin: Kurumsal e-posta hizmet sağlayıcısının ayarlarında POP3 erişiminin etkin olduğundan emin olun 4.
- E-posta kısıtlamalarını kontrol edin: Kurumsal mailin kota limitini kontrol edin ve gerekirse eski e-postaları silerek alan açın 4.
- Güvenlik duvarı ve antivirüs kontrolü yapın: Bilgisayarınızdaki güvenlik duvarı veya antivirüs yazılımlarının e-posta bağlantılarını engellemediğinden emin olun 4.
- Outlook profilini yeniden oluşturun: Denetim Masası'ndan "Mail" bölümüne girip "Profil Ekle" seçeneği ile yeni bir profil oluşturmayı deneyin 4.
- Ağ bağlantısını kontrol edin: Modem veya router'ı yeniden başlatmayı deneyin 4.
- E-posta sağlayıcınızla iletişime geçin: Yukarıdaki adımlar işe yaramazsa, hesap ayarlarınızla ilgili herhangi bir kısıtlama veya hata olup olmadığını öğrenmek için e-posta sağlayıcınızla iletişime geçin 4.
Eğer sorun devam ederse, daha fazla teknik detay veya yardım için bir BT uzmanına başvurulması önerilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: