• Buradasın

    E-posta izni ne zaman istenir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-posta izni, genellikle şu durumlarda istenir:
    • Birden fazla kişinin bir e-posta adresine erişim sağlaması gerektiğinde 1. Örneğin, bir patronun, yönetici asistanına e-posta okuma ve gönderme izni vermesi gibi 1.
    • Kuruluş içinde e-posta üzerinden ortak çalışma yapılması gerektiğinde 1. Örneğin, satış ekibinin belirli bir e-posta adresine gelen iletileri kontrol edip yanıtlaması 1.
    Ayrıca, bazı durumlarda e-posta izni, bir uygulamanın cihazdaki hassas verilere erişebilmesi için kullanıcıdan istenir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Mail izni nasıl alınır?

    Mail izni almak için iki tür yöntem kullanılabilir: 1. Zımni izin: Mevcut bir iş ilişkisi varsa, müşteriler e-posta gönderilmesine izin vermiş kabul edilir. 2. Açık izin: E-posta kampanyaları için özellikle izin alınmalıdır. Bu, genellikle web sitesindeki bir abonelik formuna e-posta adresi girildiğinde veya haber bülteni abonelik formu doldurulduğunda elde edilir. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) gereği, kullanıcıların e-posta haber bültenlerine kaydolmak için bir kutuyu aktif olarak işaretlemesi gerekmektedir.

    E-posta reddetme nasıl yapılır?

    E-posta reddetme işlemi, e-posta sağlayıcısına ve kullanılan cihaza göre değişiklik gösterebilir. Gmail'de e-posta reddetme (engelleme) işlemi şu şekilde yapılır: 1. Engellemek istediğiniz gönderenden gelen e-postayı açın. 2. Sağ üstte "Diğer" veya üç nokta simgesine tıklayın. 3. "{Gönderen} adlı göndereni engelle" seçeneğini seçin. Engelleme işlemini geri almak için: 1. Gmail'de sağ üstte "Ayarlar" (dişli simgesi) seçeneğine tıklayın. 2. "Tüm ayarları göster"i seçin. 3. Üst kısımdan "Filtreler ve Engellenen Adresler" seçeneğini tıklayın. 4. Engellemesini kaldırmak istediğiniz gönderenin yanındaki kutuyu işaretleyin ve "Seçili adreslerin engellemesini kaldır"ı tıklayın. Outlook'ta e-posta reddetme (engelleme) işlemi şu şekilde yapılır: 1. Engellemek istediğiniz göndericiden gelen e-postayı seçin. 2. Outlook menü çubuğundan "Gereksiz" seçeneğini seçin. 3. "Engelle" seçeneğine tıklayın. Yandex Mail'de e-posta reddetme (engelleme) işlemi şu şekilde yapılır: 1. Engellemek istediğiniz gönderenden gelen e-postayı açın. 2. Ekranın sağ kısmında "Daha fazla" butonuna basın. 3. "Spam" butonuna tıklayın. E-posta reddetme işlemleriyle ilgili daha fazla bilgi için ilgili e-posta sağlayıcısının destek sayfasına başvurabilirsiniz.