E-pazarlama çeşitleri şunlardır: 1. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): Web sitesinin arama motorları tarafından daha rahat anlaşılmasını sağlamak üzere arama motoru kriterlerine uygun hale getirilmesi. 2. E-posta Pazarlaması: Ticari metinlerin veya multimedya mesajlarının e-posta yoluyla hedef kitleye gönderilmesi. 3. Sosyal Medya Pazarlaması: Sosyal ağlar, bloglar ve diğer sosyal medya araçları kullanılarak ürün veya hizmetin tanıtılması. 4. Viral Pazarlama: Marka ve ürün bilgilerinin internet ortamındaki sosyal medya mecralarında yayılması. 5. İçerik Pazarlaması: Yazı, ses, fotoğraf, video gibi içeriklerin hedef kitlenin dikkatini çekmek ve marka bilinirliğini artırmak için kullanılması. 6. Satış Ortaklığı Pazarlaması: Ürün veya hizmetin elektronik ortamda pazarlamasında aracılık edenlerin satış üzerinden komisyon elde etmesi. 7. Yeniden Pazarlama: Bir internet kullanıcısının bir siteyi ziyaret edip ayrıldıktan sonra o sitedeki ürün ile ilgili reklamların ziyaret ettiği diğer sitelerde kendisine gösterilmesi.