Google Drive'da e-imza ile imza atmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Google Dokümanlar'da: drive.google.com adresine gidip yeni bir Google Dokümanı oluşturun veya mevcut bir dokümanı açın, ardından üstte "Araçlar" menüsünden "E-imza"yı tıklayın. 2. Google Drive'da PDF dosyasında: drive.google.com'da PDF dosyasını görüntüleme modunda açın, sağ üstte "Menü"den "Diğer" seçeneğini ve ardından "eSignature"ı tıklayın. İmza talebi için alanları (200 adede kadar) belgeye sürükleyip bırakarak imza, isim, baş harfler ve imzalandığı tarihi ekleyin. İşlem tamamlandığında, imzalı PDF imzalayanın Drive'ına ayrı olarak eklenecek ve hem talep edene hem de imzalayan kişiye e-posta eki olarak gönderilecektir.