Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-imza kullanırken karşılaşılabilecek bazı hata kodları ve anlamları:
- Oturum açılamadı veya could not open session 1. E-imza PIN kodu kilitlenmiş olabilir, servis sağlayıcıyla iletişime geçilmelidir 1.
- Ckr_token_not_present 2. E-imza cihazı bilgisayara takılı değil veya bilgisayar cihazı algılamıyor 2.
- İmza türü ile imzalama süresi uyuşmamaktadır 2. E-imza bekletme süresi çok kısa olabilir, ayarlardan süre uzatılmalıdır 2.
- İmza kaydedilemedi 34. İmza kontrolü yapılmalı ve yeniden gönderilmelidir 34.
- İmza sahibi TCKN/VKN alınamadı 34. Belge kontrolü yapılmalı, eksiklik veya hata giderilerek fatura yeniden gönderilmelidir 34.
- Geçersiz imza 34. İmza doğrulaması kontrol edilmeli ve yeniden gönderilmelidir 34.
Bu hata kodlarının çözümü için e-imza uygulamasının ayarlarının ve bilgisayar donanımının doğru yapılandırıldığından emin olunmalıdır.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: