• Buradasın

    E-devletten ticaret bakanlığı mail şifresi nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-devlet üzerinden Ticaret Bakanlığı mail şifresi nasıl alınır hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, e-devlet şifresi almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Üzerinde T.C. kimlik numarasının bulunduğu fotoğraflı bir kimlik (pasaport, nüfus cüzdanı, evlilik cüzdanı) ile en yakın PTT şubesine gidilir 5.
    2. Görevliye e-devlet şifresi alma isteği söylenir 5.
    3. Görevli gerekli işlemleri yapıp, şifre teslim edilir 5.
    e-devlet şifresi alma işlemi sadece şahsen başvuru ile yapılabilir 5. Ayrıca, e-devlet şifresi ücretsiz olarak ilk defa alındığında 2 TL, sonraki her şifre için 4 TL ücret ödenir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Ticaret Bakanlığı e-posta nasıl alınır?

    Ticaret Bakanlığı'ndan e-posta almak için doğrudan bir yöntem bulunmamaktadır. Ancak, Ticaret Bakanlığı'na e-posta göndermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Resmi web sitesini ziyaret edin. 2. İletişim bilgilerini bulun. 3. E-posta adresini not edin. 4. E-postayı hazırlayın. 5. Gözden geçirin ve gönderin. Eğer acil bir durum söz konusuysa, bakanlığın telefon numarasını arayarak da doğrudan iletişim kurabilirsiniz.

    e-Devlet şifre onayı nasıl yapılır?

    e-Devlet şifre onayı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. turkiye.gov.tr adresine giriş yapın. 2. Profil alanındaki “İletişim Seçeneklerim” kısmını seçin. 3. Cep telefonunuz ve e-postanız kayıtlı değilse, ilgili kısımlara cep telefonu numarası ve e-posta adresinizi yazın ve “Güncelle” düğmesini tıklayın. 4. Bir sonraki ekranda, kimlik seri ve sıra no alanlarını uygun şekilde doldurduktan sonra “Devam Et” düğmesine tıklayın. 5. Cep telefonu bilgisi altında yer alan “Cep Telefonumu Şimdi Doğrula” düğmesini tıklayın. 6. Cep telefonunuza gelen doğrulama kodunu kutucuğa yazın ve "Cep Telefonumu Doğrula" düğmesine tıklayın. 7. e-Posta adresi bilgisi altında yer alan “e-Postamı Şimdi Doğrula” düğmesini tıklayın. 8. e-Postanıza gelen doğrulama kodunu kutucuğa yazın ve "e-Postamı Doğrula" düğmesine tıklayın. 9. Cep telefonunuz ve e-posta bilgilerinizi değiştirmek (güncellemek) için, ilgili alanlardaki mevcut kaydı sildikten sonra güncel cep telefonu ve e-postanızı girip “Güncelle” düğmesine tıklayın. Bilgi güncellemek için de aynı işlem basamakları geçerlidir. e-Devlet şifre onayı yaparken, cep telefonu veya e-posta doğrulaması için kullanılan kodların birbirinden farklı olması gerektiği unutulmamalıdır.

    e-devlet şifresi nasıl alınır?

    e-Devlet şifresi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Gerekli belgeleri hazırlayın: Üzerinde T.C. kimlik numaranızın bulunduğu fotoğraflı bir kimlik (pasaport, nüfus cüzdanı, evlilik cüzdanı). 2. PTT şubesine gidin: Size en yakın PTT şubesine kimliğinizle başvurun. 3. Kimlik doğrulaması yapın: Görevliye e-Devlet şifresi almak istediğinizi belirtin ve gerekli işlemleri yapmasını bekleyin. 4. Ücreti ödeyin: Şifre kartı karşılığında belirli bir ücret talep edilebilir. 5. Şifrenizi alın: İşlem tamamlandıktan sonra e-Devlet şifreniz kapalı bir zarf içinde size teslim edilecektir. Online olarak e-Devlet şifresi almak mümkün değildir. Yurt dışında yaşayan Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları, konsolosluklar aracılığıyla e-Devlet şifresi temin edebilir.