Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
e-Devlet üzerinden e-imza almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Başvuru: e-İmza almak isteyen kullanıcılar, e-Devlet'in web sitesi üzerinden başvuru formunu doldurarak sürece başlayabilir 2.
- Kimlik Doğrulama: Başvuru sırasında kimlik doğrulama işlemi yapılır. Bu işlem, e-imzanın güvenilirliği açısından kritik bir adımdır 1.
- E-İmza Sertifikasının Oluşturulması: Kimlik doğrulama işlemi tamamlandıktan sonra, e-imza sertifikası oluşturulur 1.
- E-İmza Cihazının Teslimi: Sertifika oluşturulduktan sonra, e-imza cihazı (USB token veya akıllı kart) kullanıcıya teslim edilir 1.
- Kullanıma Başlama: Cihazın teslim alınmasının ardından, e-imza ile belgeler dijital ortamda imzalanmaya başlanabilir 1.
e-İmza hizmeti, Kamu Sertifikasyon Merkezi (Kamu SM) tarafından sağlanmaktadır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: