Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
e-Devlet NES işlemleri (Nitelikli Elektronik Sertifika işlemleri) şu adımlarla gerçekleştirilir:
- Başvuru: İlk olarak, Kamu Sertifikasyon Merkezi'ne (Kamu SM) NES e-imza başvurusu yapılmalıdır 25. Başvuru, Kamu SM Online İşlemler sayfası üzerinden e-devlet şifresi ile giriş yapılarak gerçekleştirilir 23.
- Kimlik Doğrulama: Başvuru sonrası, dijital imzanın geçerliliğini sağlamak için kimlik doğrulama işlemi yapılır 1. Bu işlem, yüksek güvenlik önlemleriyle korunur 1.
- Sertifika Kurulumu: Kimlik doğrulaması tamamlandıktan sonra, Nitelikli Elektronik Sertifika verilir ve bu sertifika dijital imzayı oluşturur 1. Sertifika, cihazınıza yüklenerek aktif hale getirilir 1.
- İşlem Yapma: Sertifika yüklendikten sonra, NES e-imzanızı dijital işlemlerinizde kullanmaya başlayabilirsiniz 1. Resmi başvurular, sözleşme imzalamalar ve diğer işlemler dijital ortamda güvenle yapılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: