Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Display & Video 360 (DV360) üzerinden reklam vermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Reklamveren Oluşturma 2. "Create Advertiser" butonuna tıklayarak marka ile ilgili genel bilgiler girilir 2.
- Kampanya Oluşturma 2. "New Campaign"e tıklanır, kampanya için bir isim ve KPI belirlenir 2.
- Reklam Materyallerinin Seçimi 2. Görüntülü, video veya sesli reklam materyalleri seçilir 2.
- Bütçe ve Zaman Ayarları 2. Kampanyanın başlangıç ve bitiş tarihleri belirlenir 2.
- Envanter Seçimi 2. Reklamların yayınlanacağı envanterler seçilir 2.
- Hedefleme 2. Demografik, coğrafi ve diğer hedeflemeler yapılır 2.
- Reklam Ögelerinin Eklenmesi 2. Video, görsel gibi reklam ögeleri eklenir 2.
- Dönüşüm Ekleme 2. Kampanya performansını ölçmek için bir dönüşüm eklenir 2.
DV360, karmaşık bir platform olduğundan, reklam verme sürecinde profesyonel destek alınması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: