Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Düşük reklam sıralaması birkaç nedenden kaynaklanabilir:
- Kalite Puanının Düşük Olması: Anahtar kelimeler, reklam ve açılış sayfası arasındaki alaka düzeyinin düşük olması kalite puanını düşürür 13.
- Yetersiz Teklifler: Rakiplerin tekliflerinden daha düşük teklifler vermek, reklamın sıralamasını olumsuz etkiler 13.
- Bütçe Kısıtlamaları: Günlük bütçenin düşük olması, reklamın gün içerisinde birkaç tıklamadan sonra durdurulmasına neden olabilir 2.
- Rekabet: Hedeflenen anahtar kelimeler için rekabetin yüksek olması 1.
- Reklam Politikası İhlali: Google'ın reklam politikalarına uygun olmayan içerikler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: