Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DSL bağlantısının olmaması durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Bağlantı kablolarını kontrol edin 14. Kabloların yerinden oynamadığından veya çıkmadığından emin olun 4. Ayrıca, DSL kablosunun 3 metreden uzun olmamasına dikkat edin 14.
- Modemi ve bilgisayarı yeniden başlatın 14. Bu, küçük bağlantı sorunlarını çözebilir 14.
- Antivirüs yazılımını devre dışı bırakın 1. Antivirüs yazılımı, DSL bağlantısında kesintilere neden olabilir 1.
- Windows Sorun Giderici'yi çalıştırın 1. Ayarlar üzerinden "Ağ Sorunlarını Bul ve Onar" seçeneğini kullanarak sorunu çözmeyi deneyin 1.
- Farklı bir cihazla internete bağlanmayı deneyin 1. Sorunun cihazdan kaynaklanıp kaynaklanmadığını kontrol edin 1.
- DSL filtresi kullanmayın 14. DSL filtreleri bağlantıda parazite neden olabilir 1.
- Modemin duvar prizine bağlı olduğundan emin olun 1.
- Modemi farklı bir güç kaynağına bağlayın 1.
- Sabit telefon sesini kontrol edin 1. Telefonda parazit varsa, bu DSL bağlantısında sorun yaratabilir 1.
- İnternet servis sağlayıcısından destek alın 25. İnternet servis sağlayıcınızın teknik destek hattını arayarak sorunu bildirin 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: