• Buradasın

    Double Click reklam nasıl çalışır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    DoubleClick reklamının çalışma şekli şu şekildedir:
    1. Reklamveren bir kampanya oluşturur 3.
    2. Oluşturulan reklam, yayıncı sitelere entegre edilen bir kod (genellikle JavaScript kodu) şeklinde bu sitelere yerleştirilir 3.
    3. Kullanıcı siteye girdiğinde bu kod çalışır ve en uygun reklam, kullanıcıya gösterilir 3.
    4. Bu gösterim sırasında, kullanıcının tarayıcısına bir çerez yerleştirilir 3.
    5. Bu çerezler sayesinde kullanıcının önceki ziyaretleri, ilgi alanları ve cihaz bilgileri gibi veriler toplanır 3.
    6. Toplanan veriler sayesinde gelecekteki reklam gösterimlerinde daha isabetli hedeflemeler yapılır 3.
    DoubleClick, reklamveren ve yayıncıların bir araya geldiği, reklamların yayınlanmasını, yönetilmesini ve performanslarının analiz edilmesini sağlayan bir reklam sunucusudur 23. Özellikle büyük ölçekli yayıncılar ve reklamverenler için geliştirilen bu sistem, reklam kampanyalarının merkezi bir platform üzerinden kontrol edilmesine olanak tanır 3.
    Ayrıca, Google tarafından satın alınan DoubleClick’in yönetimi, Google Ad Manager’e geçmiştir 2. Bu nedenle, DoubleClick, tıpkı AdSense gibi son derece kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir ve platform basitliğiyle sezgisel bir deneyime olanak sağlamaktadır 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Online reklam nasıl yapılır?

    Online reklam yapmak için aşağıdaki araçlar ve platformlar kullanılabilir: Renderforest. Canva. Google Ads. Online reklam yaparken dikkat edilmesi gerekenler: Hedef kitle. Marka kimliği. Değer önerisi ve harekete geçirici mesaj. Görsellik.

    DoubleClick ve Google Ads aynı mı?

    Hayır, DoubleClick ve Google Ads aynı değildir. Google Ads (eski adıyla AdWords), Google'ın ekosisteminde doğrudan arama ve görüntülü reklam kampanyaları oluşturmak ve yönetmek için kullanılan, küçük ve orta ölçekli işletmeler için uygun, kullanıcı dostu bir platformdur. DoubleClick ise, Google'ın talep tarafı platformudur ve ajanslara, reklamverenlere ve yayıncılara gerçek zamanlı olarak geniş bir görüntülü, video ve mobil envanter erişimi sağlar. Bugün, DoubleClick'e ait araçlar, Display & Video 360, Campaign Manager 360 ve Search Ads 360 olarak ayrı platformlar olarak sunulmaktadır.

    Google reklamları nasıl çalışır?

    Google Ads (Google Reklamları), kullanıcıların yaptığı aramalara göre reklamların sıralanmasını sağlayan bir açık artırma sistemine dayanır. Google Ads'in çalışma prensibi şu şekildedir: 1. Kullanıcı araması. 2. Açık artırma. 3. Kalite puanı ve teklif. 4. Reklam gösterimi. Google Ads'in nasıl çalıştığını anlamak, etkili kampanyalar oluşturmanın ilk adımıdır. Google Ads'in çalışma şekliyle ilgili daha detaylı bilgi almak için aşağıdaki kaynaklar kullanılabilir: support.google.com; ideasoft.com.tr; ads.google.com; ikas-landing-dev.vercel.app; adroket.com.