Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Dokümanlar'da (Google Slaytlar) slayt eklemek için:
- Bilgisayarda Google Slaytlar'da bir sunu açın 1.
- Sol üstte "Yeni Slayt" simgesine (artı işareti) tıklayın 1.
Farklı düzene sahip bir slayt eklemek için:
- Bilgisayarda Google Slaytlar'da bir sunu açın 1.
- Sol üstte "Düzen içeren yeni slayt" simgesine (aşağı ok) tıklayın 1.
Slayt ekleme işlemi, Microsoft PowerPoint'te de benzer şekilde yapılır 4.
Microsoft PowerPoint'te slayt eklemek için:
- "Slayt Gösterisi" sekmesine gidin 2.
- "Özel Slayt Gösterisi"ne tıklayın ve "Yeni" seçeneğini seçin 2.
- Sunudaki slaytlar altında, eklemek istediğiniz slaytları seçin ve "Ekle"ye tıklayın 2.
- Slaytların sırasını değiştirmek için, bir slaydı seçip listede yukarı veya aşağı taşımak için oklardan birine tıklayın 2.
- Slayt gösterisi için bir ad girin ve "Tamam"a tıklayın 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: