Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital poster, elektronik ekranlarda dinamik ve interaktif içerik sergileyen bir tür reklam aracıdır 13.
Özellikleri:
- Görsel öğeler: Metin, görüntü, video, animasyon ve sosyal medya içeriği gibi çeşitli görsel unsurlar içerir 14.
- Güncellenebilirlik: İçerik, uzaktan ve kolayca güncellenebilir, bu da fiziksel değişiklik yapma ihtiyacını ortadan kaldırır 34.
- Etkileşim: İzleyicilerin içerikle etkileşime geçmesine olanak tanır, örneğin QR kodlar aracılığıyla web sayfalarına yönlendirme yapabilir 12.
- Kullanım alanları: Perakende mağazaları, ulaşım hub'ları, ofisler, etkinlikler, eğitim kurumları gibi çeşitli yerlerde kullanılabilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: