Buradasın
Denizbank POS cihazı arızası nasıl giderilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Denizbank POS cihazı arızasını gidermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Bağlantı kontrolü: POS cihazının güç kaynağına ve bağlantı kablosuna bağlı olduğundan emin olun 1. İnternet veya Wi-Fi bağlantısının çalıştığından emin olun 1.
- Yeniden başlatma: Cihazın güç düğmesine basılı tutarak cihazı kapatıp tekrar açın 1.
- Ağ bağlantısı kontrolü: Modem veya yönlendiricinin doğru çalıştığından emin olun 1.
- SIM kart kontrolü: SIM kart doğru takılmış olmalı ve yeterli kredi veya veri planına sahip olmalıdır 1.
- Arıza kaydı: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, 0850 222 08 02 numaralı POS destek hattını arayarak arıza kaydı oluşturabilirsiniz 14.
Ayrıca, DenizPOS uygulaması üzerinden de destek talebi oluşturulabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: