Buradasın
Denetim Masası posta ayarları nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Denetim Masası'nda posta ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Windows 10'da: Görev çubuğundaki arama kutusuna "denetim masası" yazın ve Denetim Masası'nı seçin 1.
- Windows 8.1 ve 7'de: Arama kutusuna "denetim masası" yazın ve Denetim Masası'nı seçin 1.
- Denetim Masası'nda "Posta" simgesini bulun ve açın 13.
- "Posta Kurulumu" penceresinde, "E-posta Hesapları"'na tıklayın 13.
- Hesap ayarlarını görüntülemek ve değiştirmek için, ilgili hesabı seçip "Değiştir"'e tıklayın 13.
- "Gelen posta sunucusu" ve "Giden posta sunucusu" ayarlarını, e-posta sağlayıcınızdan gelen bilgilere göre kontrol edin ve gerekli değişiklikleri yapın 13.
- "Oturum Açma Bilgileri" altında, e-posta hesabınızla ilişkili doğru Kullanıcı Adı ve Parola'yı kullandığınızdan emin olun 1.
- Gerekirse, "Diğer Ayarlar"'a tıklayarak ek ayarları yapılandırın 13.
- Ayarlarınızı test etmek için "Hesap Ayarlarını Test Et"'e tıklayın ve testin başarılı olduğundan emin olun 13.
Bu ayarlar, e-posta gönderme ve alma ile ilgili genel sorunları gidermek için gereklidir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: