Buradasın
Denetim masasından e-posta hesabı nasıl eklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Denetim Masası'ndan e-posta hesabı eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Windows arama çubuğuna "Denetim Masası" yazın ve uygulamayı açın 3.
- "Mail" veya "Posta (Microsoft Outlook)" seçeneğini bulun ve açın 3.
- Karşınıza gelen pencerede "E-posta Hesapları" seçeneğine tıklayın 3.
- "Yeni..." butonuna tıklayın 23.
- "El ile kurulum veya ek sunucu türleri" seçeneğini işaretleyin ve "İleri" butonuna tıklayın 23.
- "POP veya IMAP" seçeneğini işaretleyerek devam edin 23.
- Kullanıcı bilgilerini (ad, e-posta adresi) ve sunucu bilgilerini (hesap türü, gelen ve giden posta sunucusu) girin 3.
- "Diğer Ayarlar..." butonuna tıklayın ve gerekli ayarları yapılandırın 3.
- Tüm ayarlar tamamlandıktan sonra "Son" ve "Kapat" butonlarına tıklayarak hesap ekleme işlemini tamamlayın 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: