Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Daikin'de bayiler, iki ana kanal üzerinden çalışır:
- Bireysel Sistemler (UPG) Bayileri: Bu bayiler, operasyonel, yönetsel ve stratejik birçok önceliği bir arada sürdürürler 1. Daikin Bayi Yönetim Reçeteleri'ni kullanarak stratejik planlama, müşteri yönetimi, stok ve depo yönetimi gibi konularda faaliyet gösterirler 1. Ayrıca, her yıl Daikin Türkiye Akademi tarafından teknik ve ürün eğitimleri alırlar 1.
- Mühendislik Sistemleri (ESG) ve Çoklu Sistemler Profesyonel Çözüm Ortakları (Daikin Profesyonel Bayiler): Bu bayiler, satış öncesi keşif, kurulum, montaj ve teknik destek hizmetleri sunarlar 2. Müşterilere en uygun klima modelini belirlemede yardımcı olur, garanti ve yetkili servis desteği sağlarlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: