Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CTI (Computer Telephony Integration), telefon sistemleri ve bilgisayar uygulamaları arasındaki entegrasyonu ifade eden bir terimdir 15.
CTI'nin bazı işlevleri:
- Çağrı yönetimi: Çağrıları doğrudan bilgisayar üzerinden yönetme, cevaplama, kapatma, aktarma, bekletme gibi işlemleri yapma 15.
- Müşteri bilgisi görüntüleme: Müşteri hizmetleri temsilcilerine arayan kişinin bilgilerini (isim, telefon numarası, e-posta, hesap geçmişi vb.) bilgisayar ekranında gösterme 15.
- Entegrasyonlar: CRM veritabanıyla entegre çalışarak arayanın bilgilerini doğrulama ve ilgili masaüstüne aktarma 15.
- Otomatik yönlendirme: Çağrıları belirli bir departmana veya kişiye otomatik olarak yönlendirme 5.
- Çağrı kayıt ve raporlama: Çağrıları kaydetme ve analiz ederek raporlama 5.
CTI, çağrı merkezleri, müşteri hizmetleri, satış ve pazarlama gibi birçok işletme faaliyetinde kullanılır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: