Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CJME (Customer Journey Experience Map) ve CJMS (Customer Journey Map) arasındaki temel farklar şunlardır:
- Kapsam: CJME, müşteri deneyiminin genel manzarasını sunar; CJMS ise belirli bir ürün, hizmet veya dokunuş noktası için detaylı analiz sağlar 1.
- Detay Seviyesi: CJME geniş bir bakış açısı sunarken, CJMS derin ve spesifik bilgiler içerir 1.
- Amaç ve Kullanım: CJME, stratejik kararlar almak ve tüm temas noktalarında tutarlılık sağlamak için kullanılır; CJMS ise belirli sorunları çözmek, iyileştirmeler yapmak ve müşteri motivasyonlarını anlamak için kullanılır 12.
Her iki harita türü de müşteri deneyimini anlamak ve optimize etmek için önemli araçlar sunar, ancak farklı ihtiyaçlara yönelik farklı bilgiler sağlar.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: