CİMer'e hangi konularda dilekçe verilir?
CİMER'e (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) aşağıdaki konularda dilekçe verilebilir: 1. Kamusal hizmetler: Belediyelerin sunduğu hizmetlerdeki aksaklıklar gibi kamusal hizmetlerle ilgili her türlü şikayet. 2. Çalışma koşulları: Sigortasız işçi çalıştırılması, iş yerinde kötü muamele gibi çalışma koşullarıyla ilgili ihlaller. 3. Vergi ve mali usulsüzlükler: Vergi kaçakçılığı, usulsüz işlem gibi mali konularla ilgili şikayetler. 4. Görüş ve öneri: Kamu hizmetlerinin daha iyi yürütülmesi için öneriler ve düşünceler. 5. Bilgi edinme: Kamu kurumlarının ellerindeki bilgi ve belgelere erişim talepleri. 6. Teşekkür: Alınan hizmetler sonrası kamu kurumu veya personeline yönelik memnuniyet mesajları. CİMER, geniş bir yelpazede başvuru imkanı sunan ve vatandaşların sorunlarını doğrudan devlet kurumlarına iletmelerini sağlayan bir platformdur.
CİMer'e hangi konularda dilekçe verilir?