• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Chint kataloğu, Chint markasının ürettiği elektrik dağıtım sistemleri ve ilgili ürünlerin yer aldığı bir kaynaktır 123.
    Chint kataloğunda yer alan bazı ürün grupları:
    • alçak gerilim pano sistemleri 1;
    • alçak gerilim güç kalitesi ürünleri 1;
    • alçak gerilim yük ayırıcılar 1;
    • anahtarlı otomatik sigortalar 1;
    • buton ve sinyal ürünleri 1;
    • devre kesiciler 1;
    • endüstriyel kontrol ve izleme ürünleri 1;
    • kaçak akım koruma röleleri 1;
    • motor koruma ve kontrol ürünleri 1.
    Chint kataloglarına şu sitelerden ulaşılabilir:
    • chint.com.tr 13;
    • referanselektrik.com 2;
    • ay-paenerji.com 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Chint ne iş yapar?

    Chint, güç aktarımı ve dağıtımı, otomasyon, tesisat ürünleri, orta ve yüksek gerilim ürün ve sistem çözümleri gibi alanlarda faaliyet gösteren bir şirkettir. Başlıca ürün ve hizmetleri: Alçak gerilim ürünleri: Pano sistemleri, güç kalitesi ürünleri, yük ayırıcılar, otomatik sigortalar, devre kesiciler. Enerji depolama sistemleri: Güneş ve rüzgâr enerji santralleriyle entegre çözümler. İnverterler ve aksesuarlar: Yüksek sıcaklık performansına sahip inverterler ve ilgili aksesuarlar. Endüstriyel kontrol ve izleme ürünleri: Akıllı terminal, büyük veri çözümleri. Chint, aynı zamanda yüksek gerilim projelerinde anahtar teslim projeler sunmaktadır.

    Katalog çeşitleri nelerdir?

    Katalog çeşitleri, ciltleme yöntemine göre şu şekilde sınıflandırılabilir: Tek dikiş katalog. Omega dikiş katalog. Amerikan cilt katalog. Spiralli katalog. Ayrıca, kataloglar dijital ve basılı olarak da iki farklı formatta oluşturulabilir.

    Katalog nedir?

    Katalog, ürün veya hizmetlerin düzenli bir şekilde sıralandığı, potansiyel müşterilere veya kullanıcılara sunulan tanıtım materyalidir. Kataloglar genellikle şu özelliklere sahiptir: Basılı veya dijital format. Görsellik. Bilgi içeriği. Kataloglar, işletmelerin pazarlama stratejilerinin önemli bir parçasıdır ve marka bilinirliğini artırma, müşteri güvenini pekiştirme gibi işlevlere sahiptir.