Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Customer Data Platform (CDP), müşteri verilerini toplamak, birleştirmek ve analiz etmek için kullanılan bir yazılım sistemidir 45. İşe yarar yönleri şunlardır:
- Müşteri Profilleme: Farklı kanallardan gelen verileri tek bir müşteri profilinde birleştirerek, müşterinin demografik bilgileri, geçmiş satın alma işlemleri ve site içi davranışları gibi bilgileri içerir 35.
- Kişiselleştirilmiş Pazarlama: Müşteri segmentasyonu yaparak, kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyaları oluşturmayı sağlar 23.
- Gerçek Zamanlı Veri İşleme: Müşteri verilerini gerçek zamanlı olarak işleyerek, anlık kampanyalar yürütülmesine ve özel teklifler sunulmasına olanak tanır 3.
- Veri Güvenliği: GDPR gibi düzenlemelere uyum sağlayarak, müşteri verilerinin güvenliğini korur 13.
- Veriye Dayalı Karar Alma: Pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri stratejilerinin daha doğru bir şekilde planlanmasını sağlar 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: