PDF dijital imza nasıl yapılır?
PDF belgesine dijital imza eklemek için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz: 1. Adobe Acrobat veya Reader Kullanarak: - PDF belgesini açın ve genel çubuktan "E-imza" seçeneğini seçin. - İmzanızı ekleyin: "İmza ekle" seçeneğini seçip imzanızı girin, çizin veya imzanızın görüntüsünü ekleyin. - Form alanlarını algılamak için imleci bir alanın üzerine getirin ve mavi kutuda herhangi bir yeri tıklayarak imzanızı yerleştirin. 2. Mobil Aygıtta Adobe Acrobat Reader Uygulaması ile: - İmzanızı bir mobil aygıtta oluşturup Adobe bulut depolama alanına kaydedin. - İmzanız senkronize edilerek masaüstünüzde ve diğer mobil aygıtlarınızda kullanılabilir hale gelir. 3. TÜBİTAK-Kamu Sertifikasyon Merkezi E-İmza ile: - Adobe Acrobat Reader DC yazılımını bilgisayara kurun. - E-İmza aparatını USB aracılığıyla bilgisayara bağlayın ve çalıştığından emin olun. - İmzalanacak PDF dosyasını Adobe Acrobat Reader DC ile açın, "Araçlar" menüsünden "Sertifikalar" seçeneğini seçin ve "Dijital Olarak İmzala"yı tıklayın. 4. EasePDF Kullanarak: - PDF'nizi Google Drive, Dropbox veya yerel bilgisayarınızdan yükleyin. - "İmza ekle" ve ardından "İmza oluştur" seçeneğine tıklayın, imzanızı çizin veya yükleyin. 5. Mac Preview ile: - PDF dosyasını Preview ile açın, işaretleme simgesine tıklayın ve "İmzala"yı seçin. - İmzanızı trackpad veya iSight Kamera kullanarak oluşturun.
PDF dijital imza nasıl yapılır?