• Buradasın

    Camera görüntüsü renderda nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Camera görüntüsünü renderda kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Render Texture Oluşturma: Unity'de Assets menüsünden Create → Render Texture seçeneği ile yeni bir Render Texture oluşturulur 13.
    2. Kamera Oluşturma: GameObject menüsünden Camera seçeneği ile ikinci bir kamera oluşturulur 3.
    3. Kamerayı Render Texture'a Atama: İkinci kameranın Inspector penceresinde, Target Texture özelliğine yeni oluşturulan Render Texture seçilir 13.
    4. Görüntüyü Nesneye Uygulama: GameObject menüsünden 3D Object → Plane seçeneği ile bir düzlem oluşturulur ve bu düzleme New Render Texture sürüklenerek bırakılır 1.
    Bu şekilde, kameranın görüntüsü render sırasında düzlem üzerinde yansıtılacaktır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Corona renderer kamera nasıl ayarlanır?

    Corona Renderer'da kamera ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Kamerayı Ekleme: 3ds Max'te "Cameras" menüsünden "Standard" seçeneğini kullanarak Corona kamerayı ekleyin. 2. Temel Ayarlar: Kameranın odaklama, pozlama ve beyaz dengesi gibi ayarlarını "Render Setup" bölümünden yapabilirsiniz. 3. Depth of Field (Derinlik Alanı): "Tone Mapping" rollout'unda "Depth of Field" özelliğini etkinleştirerek odaklama ayarını yapabilirsiniz. 4. Diğer Özellikler: "Projection & VR" rollout'undan sanal gerçeklik, panoramik ve balık gözü projeksiyon gibi özellikleri etkinleştirebilirsiniz. 5. Özelleştirmeler: Kamera görünümünü, vizördeki simgenin boyutunu ve diğer ayarları "Viewport Display" bölümünden değiştirebilirsiniz. Ayrıca, "Save and Load" seçenekleri ile tonlama, işleme ve ışık ayarlarını kaydedip yükleyebilirsiniz.