Buradasın
Camera görüntüsü renderda nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Camera görüntüsünü renderda kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Render Texture Oluşturma: Unity'de Assets menüsünden Create → Render Texture seçeneği ile yeni bir Render Texture oluşturulur 13.
- Kamera Oluşturma: GameObject menüsünden Camera seçeneği ile ikinci bir kamera oluşturulur 3.
- Kamerayı Render Texture'a Atama: İkinci kameranın Inspector penceresinde, Target Texture özelliğine yeni oluşturulan Render Texture seçilir 13.
- Görüntüyü Nesneye Uygulama: GameObject menüsünden 3D Object → Plane seçeneği ile bir düzlem oluşturulur ve bu düzleme New Render Texture sürüklenerek bırakılır 1.
Bu şekilde, kameranın görüntüsü render sırasında düzlem üzerinde yansıtılacaktır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: