Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Blender'da yüzeyleri düzeltmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Subdivision Surface Modifier: Bu modifier, modelin geometrisini alt bölümlere ayırarak daha pürüzsüz ve yuvarlak hale getirir 1. Modeli seçip "Modifiers" panelinden "Subdivision Surface" seçeneğini eklemek gereklidir 1.
- Adaptive Subdivision Surface: Bu özellik, nesnelerin alt bölümlendirme seviyesini kameraya olan mesafeye göre dinamik olarak değiştirir 2. Cycles render motorunda, render ayarlarında "experimental" modunu seçip "adaptive subdivision" seçeneğini işaretlemek gerekir 2.
- Flip Normals: Yüzeylerin normal vektörlerini tersine çevirmek için "Edit Mode"da yüzleri seçip "Mesh" menüsünden "Flip Normals" seçeneğini kullanmak gereklidir 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: