Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Blender'da yüzeyleri düzeltmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- 3D Print Toolbox eklentisi: Bu eklenti, modeldeki açık geometri, ince yüzeyler ve aşırı eğik alanlar gibi hataları tespit eder ve düzeltme yolları sunar 2.
- Non-Manifold geometriyi düzeltme: "Select Non-Manifold" seçeneği ile modeldeki açık yüzeyler bulunup kapatılabilir 2.
- Thickness kontrolü: "Thickness" aracı ile modelin ince yüzeyleri tespit edilip kalınlıkları artırılabilir 2.
- Normals düzenlemesi: "Flip" aracı ile yüzeyin normal yönü tersine çevrilebilir 34.
- Recalculate: Seçilen yüzlerin normalleri, yüzeyin ait olduğu hacmin dışına veya içine bakacak şekilde yeniden hesaplanabilir 3.
Blender'da yüzey düzeltme için daha fazla bilgi ve görsel eğitim için YouTube'da "Blender Dersleri - Yüzey Seçimleri - 100 Derste Blender 3D #49" videosu izlenebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: