Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Blender'da texture eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Nesneyi seçme 3. 3D görünüm alanında veya Outliner'da nesne seçilir 3.
- Malzeme sekmesine gitme 3. Özellikler panelinde, malzeme sekmesine (kırmızı daire, en alttan ikinci) gidilir 3.
- Sarı noktaya tıklama 3. Yüzey bölümünde, Base Color'ın yanındaki sarı noktaya tıklanır 3.
- Image Texture'ı seçme 3. Soldan ikinci sırada, Image Texture seçeneği seçilir veya bu menü açıkken I kısayolu kullanılarak eklenir 3.
- Açma ve seçme 3. Open (Aç) seçeneğine tıklanır ve görüntü dokusu dosyası seçilir 3.
- Nesnede görüntüleme 3. 3D görünüm alanında, malzeme önizleme veya render modunu seçerek doku görülebilir 3.
Alternatif olarak, Shader Editor'da düğüm kullanarak texture eklemek için şu adımlar izlenebilir:
- Shader Editor'a geçme 2. Üst menüden Shading (Gölgelendirme) çalışma alanına geçilir 2.
- Düğüm ekleme 2. Shader Editor'da Add (Ekle) menüsünden Texture > Image Texture (Doku > Görüntü Dokusu) seçilir 2.
- Bağlantı yapma 2. Image Texture düğümünün Color çıkışını, Principled BSDF düğümünün Base Color girişine bağlanır 2.
- Açma ve seçme 2. Open (Aç) seçeneğine tıklanır, doku dosyası bulunur ve seçilir 2.
- Değişikliği görme 2. Görünüm modunu Material Preview veya Rendered olarak değiştirerek değişiklik görülebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: