Buradasın
Bir sorun oluştu bir süre sonra tekrar deneyin ne zaman düzelir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Bir sorun oluştu. Lütfen daha sonra tekrar deneyin" hatası genellikle kısa bir süre sonra kendiliğinden düzelir 1. Eğer hata devam ederse, aşağıdaki adımları izlemek sorunu çözebilir:
- Cihazınızı yeniden başlatın: Cihazınızı kapatıp en az 30 saniye bekledikten sonra tekrar açın 15.
- Tarayıcı önbelleğini ve çerezleri temizleyin: netflix.com/clearcookies adresine giderek hesap oturumunuzu kapatın ve Netflix'i tekrar deneyin 15.
- Ağ ayarlarını sıfırlayın: Modem veya yönlendiricinizin ayarlarını varsayılan değerlere geri yükleyin 15.
- Farklı bir tarayıcı deneyin: Google Chrome veya Mozilla Firefox gibi 1.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Netflix destek ekibiyle iletişime geçmeniz önerilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: