Buradasın
Bimcell müşteri hizmetleri neden kötü?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bimcell müşteri hizmetlerinin kötü olmasının birkaç nedeni olabilir:
- Yoğun Çağrı Trafiği: Özellikle kampanya dönemlerinde veya fatura ödeme tarihlerinde binlerce abone aynı anda müşteri hizmetlerini aramaya çalıştığı için hat yoğunluğu yaşanmaktadır 1.
- Yanlış Numara Çevirme: Bazen heyecanla veya dalgınlıkla yanlış bir numara çevirmek, müşteri hizmetlerine bağlanmayı engelleyebilir 1.
- Alternatif İletişim Kanallarının Yetersiz Kullanımı: Müşteriler, sadece telefon üzerinden değil, Bimcell'in web sitesi veya sosyal medya hesapları üzerinden de destek alabilmelidir 13.
- Müşteri Temsilcisi Erişimi: Müşteri temsilcisine doğrudan bağlanma konusunda zorluklar yaşanabilir, bu da müşteri memnuniyetini olumsuz etkileyebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: