Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bilgi tabanının sınırı, genellikle içerik ve kullanıcı erişimi açısından belirlenir.
- İçerik Sınırı: Bilgi tabanları, depolanabilecek bilgi miktarı açısından bir sınıra sahip değildir; binlerce farklı bilgiyi bir arada tutabilir 13.
- Kullanıcı Erişimi Sınırı: Bilgi tabanları, dahili ve harici olarak ikiye ayrılır ve erişim sınırları bu ayrım doğrultusunda değişir 1. Dahili bilgi tabanları sadece çalışanlar tarafından erişilebilirken, harici bilgi tabanları müşteriler ve iş ortakları gibi dış paydaşlar tarafından da kullanılabilir 15.
Bu nedenle, bilgi tabanının genel bir sınırlaması yerine, kullanım amacına ve yapılandırmasına bağlı olarak değişen spesifik sınırları olduğu söylenebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: