Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Beyanname yönetim sistemi, maliye sisteminde kayıtlı beyanname ve tahakkukların kontrol ve yönetimini sağlayan web tabanlı bir yazılımdır 3.
Beyanname yönetim sisteminin temel özellikleri:
- Beyanname hatırlatma 3. Beyanname verilme süresinin son günü, saat 18:00-19:00 arası verilmeyen beyannameleri SMS olarak hatırlatır ve detay listeyi e-posta ile gönderir 3.
- Arşivleme 3. GİB sisteminden sorguladığınız beyannameleri toplu olarak ve isimlendirilmiş şekilde bilgisayarınıza indirip, arşivleyebilirsiniz 3.
- Beyanname kontrol 3. Beyannamelerinizi kontrol ederek takip çizelgesini oluşturur ve verilmeyen beyannamelerinizi listeler 3.
- Toplu e-posta ve e-faks 3. Listelenen beyannameleri toplu olarak ilgili firmalara e-posta ve e-faks olarak gönderebilir 3.
- İnternet vergi dairesine giriş 3. Firmaların IVD şifrelerini bir defa kaydederek, internet vergi dairesine girmek için sadece bir tık yeterlidir 3.
- Toplu SMS 3. Mükelleflerinize yapmak istediğiniz duyuru ve uyarıları toplu olarak gönderebilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: