Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Başlık analizi yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Google Analytics 4 (GA4) 1. Web sitesindeki sayfa başlıklarını analiz etmek ve Google'ın bu başlıkları değiştirip değiştirmediğini görmek için kullanılabilir 1. Bunun için Google Analytics'e giriş yapılıp "Raporlar > Etkileşim > Sayfalar ve Ekranlar" sekmesine gidilir 1. "Birincil Boyut" seçeneğinden "Sayfa Başlığı" veya "Sayfa Yolu ve Başlık" boyutları seçilir 1. Veriler dışa aktarılarak Google Sheets gibi bir araçta koşullu biçimlendirme ile analiz edilebilir 1.
- Headline Analyzer Aracı 2. WPBeginner'ın bu aracı, başlıkları analiz eder, 1-100 arası bir ölçekte derecelendirir ve tıklama oranını artırmak için öneriler sunar 2. Başlık, arama çubuğuna yazılarak "Analiz Et" butonuna basılır 2.
- Rakip Analizi 3. Rakiplerin başlık ve açıklamaları incelenerek neyin işe yaradığı anlaşılabilir 3.
Başlık analizinde dikkat edilmesi gereken bazı noktalar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: