• Buradasın

    Avukat portal akıllı kart sürücüsünün kurulumunu kontrol ediniz ne demek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    "Avukat portal akıllı kart sürücüsünün kurulumunu kontrol ediniz" ifadesi, UYAP Avukat Portal'da akıllı kart ile giriş yaparken yaşanan sorunların çözümü için sürücülerin doğru şekilde kurulup kurulmadığını kontrol etmeniz gerektiğini belirtir 13.
    Akıllı kart sürücüsü kurulumunu kontrol etmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Java'nın Kurulumu: Java 1.8 ve üzeri bir versiyonun bilgisayarınızda yüklü olduğundan emin olun 12.
    2. Sürücülerin İndirilmesi: Kamu SM'nin (Kamu Sertifikasyon Merkezi) web sitesinden uygun sürücülerin indirildiğinden emin olun 25.
    3. Kurulum: İndirilen sürücüler, Winzip veya Winrar gibi bir programla açıldıktan sonra kurulum dosyaları çalıştırılarak kurulum tamamlanmalıdır 45.
    Eğer bu adımlar takip edildiği halde sorun devam ediyorsa, kart okuyucunun veya akıllı kartın bozuk olma ihtimali göz önünde bulundurulmalı ve ilgili teknik destek alınmalıdır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    TBB akis kart nasıl kurulur?

    TBB Akis Kart kurulumu için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Sürücülerin Yüklenmesi: Akis Kart'ın bilgisayar veya ilgili sistemle uyumlu hale getirilmesi için gerekli sürücülerin ve yazılımların yüklenmesi gerekir. 2. Kurulum Tamamlama: Kurulum tamamlandıktan sonra kart, ilgili hizmetlerle entegre bir şekilde çalışabilir. 3. Kimlik Tanımlama: Kart sahibinin kimlik bilgileri sisteme kaydedilir ve doğrulanır. 4. Kart Okuyucu Kullanımı: Akis Kart'ın okunabilmesi için özel bir kart okuyucu cihaz gereklidir. Akis Kart'ı almak için Kamu Sertifikasyon Merkezi veya TÜBİTAK ile iletişime geçilmesi gerekmektedir.

    Baro akıllı kart ne işe yarar?

    BaroKart, Türkiye'deki avukatların ve baro personelinin kimlik doğrulama, kartlı geçiş, e-pul kullanımı gibi işlemlerini kolaylaştıran bir akıllı kart sistemidir. Başlıca işlevleri: Adliye giriş-çıkış işlemleri. Baro merkezlerine yetkili girişler. E-pul ödemeleri. Mesleki kimlik doğrulamaları. 4 Haziran 2025 tarihli duyuruyla, Barokart sistemindeki tüm iş ve işlemlerin mülkiyeti ve yönetimi, E-BAROBİRLİK adlı yeni dijital platforma devredilmiştir.

    UYAP Avukat Portal e-imza nasıl alınır?

    UYAP Avukat Portal'da e-imza almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. E-imza sağlayıcılarından birini seçin: Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş. (E-Güven), TUBİTAK-UEKAE (Kamu Sertifikasyon Merkezi), TürkTrust, EBG Bilişim Teknolojileri ve Hizmetleri A.Ş. (E-Tugra), E-İmza Bilgi Güvenliği Hizmetleri A.Ş. (e-İmzaTR). 2. E-imza ve gerekli yazılımları satın alın: E-imza, ilgili firmaların web sitelerinden temin edilebilir. 3. Kart sürücü yazılımını kurun: E-imza ile birlikte gelen CD veya diğer medyalardan ya da firmanın internet sitesinden edinilecek kart sürücü yazılımı kurulmalıdır. 4. Java ve doküman editörünü kurun: Bilgisayarda Java ve doküman editörü yazılımları yüklü olmalıdır. 5. UYAP e-imza uygulamasını indirin ve kurun: uyap.gov.tr adresinden sisteme uygun e-imza aracı indirilip kurulmalıdır. 6. E-imza ile giriş yapın: avukatbeta.uyap.gov.tr adresinden "UYAP e-imza ile giriş" seçeneği ile sisteme e-imza ve pin girerek giriş yapılabilir. E-imza işlemleri için İstanbul Barosu Bilgi İşlem Servisi'ne 0212 251 63 25 numaralı telefondan veya uyapyardim@istanbulbarosu.org.tr adresine e-posta ile başvurulabilir.

    E-imza akıllı kart nedir?

    Elektronik imza (e-imza) akıllı kartı, elektronik imza oluşturmak için kullanılan, üzerinde nitelikli elektronik sertifika (NES) yüklü olan bir akıllı karttır. E-imza akıllı kartının bazı özellikleri: Güvenlik: Gelişmiş kriptografik şifreleme teknikleriyle donatılmıştır ve belgelerin güvenli şekilde imzalanmasını sağlar. Çok yönlü kullanım: Kamu kurumları, bankacılık, sağlık, eğitim ve ulaşım gibi birçok sektörde kullanılabilir. Kolay ve hızlı kullanım: Temaslı ve temassız çalışma özelliği sayesinde pratik bir kullanım sunar. Veri koruma: Kartın içinde bulunan özel anahtarlar dışarı çıkarılamaz ve erişime kapalıdır. E-imza akıllı kartı, genellikle Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından yetkilendirilmiş Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcılarından (ESHS) temin edilir.

    UYAP avukat portalda imza sorunu nasıl çözülür?

    UYAP avukat portalda imza sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: Editör programının sürümünü kontrol etmek ve güncellemek. Bilgisayarda kurulu olan tüm UYAP editör programlarını kaldırmak. Java'yı güncellemek. Tercihler.xml ve acilisdegerleri.xml dosyalarını silmek. Bu adımlar sorunu çözmezse, daha fazla destek için ilgili baroya veya Adalet Komisyonu'na başvurulması önerilir.

    UYAP Avukat Portala e-imza ile giriş nasıl yapılır?

    UYAP Avukat Portala e-imza ile giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Kullanılan tarayıcı üzerinden iki farklı giriş linkinden biri seçilir: 01 Ekim 2024 tarihinden önce. 01 Ekim 2024 tarihinden sonra. 2. Sayfaya giriş yapıldıktan sonra “Uyap E-imza ile Giriş” seçeneği tıklanır. 3. Açılan sayfada “Uyap E-imza Uygulamasını İndirin” linki tıklanarak gerekli e-imza uygulaması indirilir. 4. Açılan ekran üzerinden, kullanıcı bilgisayarı Windows ise “Windows” sekmesi altında “Windows için indir”, kullanıcı bilgisayarı MAC ise “MAC” sekmesi altında “MAC OS X için indir” seçeneği tıklanarak indirme işlemi başlatılır. 5. İndirilen “Uyap Arksigner” dosyası açılır. 6. Açılan “Uyap Arksigner” zip dosyasının içinde yer alan “Uyap Standart User.exe” dosyasına çift tıklanır. 7. Açılan ekrandan “İleri” butonu tıklanır. 8. Açılan ekrandan tekrar “İleri” butonu tıklanır. 9. Açılan ekranda tekrar “İleri” butonu tıklanır. 10. Açılan ekranda “Kurun” butonu tıklanarak kurulum işlemi başlatılır. 11. “Kurun” işlemi sonrası “Bitti” butonu tıklanarak kurulum işlemi sonlandırılır. 12. Arka planda açılan UYAP E-imza Uygulaması ekranında yer alan “İleri”, “İleri”, “İleri”, “İleri”, “Bitti” butonları kullanılarak işlem tamamlanır. 13. UYAP Avukat Portal sayfasına gidilerek “Giriş” işlemi yapılır. İşlemlerden sonra UYAP Avukat Portal sayfası üzerinden sertifika bilgilerine erişim sağlanamazsa, UYAP E-imza Uygulaması çalışır durumda ise, kullanmakta olunan tarayıcı kapatıp tekrar açılması ve “Giriş” işleminin tekrar yapılması gerekir. UYAP E-imza Uygulaması’nın çalışmaması durumunda “Başlat” penceresine tıklanarak arama yerine “UYAP E-imza” yazılarak UYAP E-imza Uygulaması çalıştırılır ve tekrar Uyap Avukat Portal sayfasına giriş sağlanır.

    UYAP avukat portalına hangi cihazlardan girilir?

    UYAP avukat portalına elektronik imza (e-imza) veya mobil imza kullanarak bilgisayar ve mobil cihazlar üzerinden girilebilir.