Buradasın
Atık yönetim uygulaması nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Atık yönetim uygulamasının kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- e-Devlet Kapısı'na giriş yapılır 23.
- Vatandaş girişi ekranından e-devlet şifresi ile giriş yapılır 3.
- Vergi numarası olmayan kurumlar tesis olarak eklenir 3.
- E-devlet şifresi ile girişlerin kurum amiri tarafından yapılması gerekmektedir 3.
- Aynı adreste birden fazla kurum olması durumunda ALO 181 aranarak Ulusal başvuru yapılır 3.
- Firma sahibi, vekaleten veya danışman firma durumlarına göre ilgili belgeler yüklenir ve bilgiler girilir 3.
- "Başvuru Tamamla" tıklanır 3.
- İletişim bilgileri kısmında girilen e-posta adresine gönderilen doğrulama e-postası ile doğrulama yapılır 3.
- Sistem tarafından otomatik oluşturulan formun çıktısı alınarak, kaşe ve imzalı olarak "Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü"ne başvuru yapılır 3.
- ECBS başvurunuz Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünce onaylandıktan sonra "Sıfır Atık Bilgi Sistemi"ne "ecbs.cevre.gov.tr" adresinden veri girişi yapılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: