Buradasın
Arduino'da oyun için hangi kütüphane kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Arduino'da oyun geliştirmek için kullanılabilecek bazı kütüphaneler:
- EEPROM, Ethernet, Firmata, GSM, LiquidCrystal, SD, Servo, SPI, SoftwareSerial, Step, TFT, WiFi, Wire 2.
- OpenLCB_Single_Thread, GUIslice, SafeString, simple ht16k33, RocciBoard-Library 2.
- Processing 4. Arduino'dan gelen verileri görselleştirmek için kullanılan bir programlama dili ve ortamdır 4.
Ayrıca, Unity oyun motoru ile entegrasyon sağlanarak daha karmaşık oyunlar oluşturulabilir 4.
Kütüphane eklerken, kullanılan sensörün üretici firmasına ait kütüphanenin kullanılması gereklidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: