• Buradasın

    Apple iPad yetkili servis nasıl bulunur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Apple iPad için yetkili servis bulmak amacıyla aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • Apple Store veya Yetkili Servis Sağlayıcıları: Apple'ın resmi web sitesinde bulunan "Mağazalar ve Servis Sağlayıcıları" bölümünden en yakın Apple Store veya yetkili servis sağlayıcısının iletişim bilgilerine ulaşılabilir 13.
    • Genpa: Apple yetkili servis sağlayıcılarından biri olan Genpa'nın web sitesinde, Apple için teknik servis noktaları listelenmiştir 3.
    • Troyestore: Apple yetkili servis sağlayıcılarından Troyestore'un iletişim bilgileri ve mağaza hizmetleri hakkında bilgi alınabilir 4.
    Ayrıca, 00800 448 829 873 veya 0216 282 15 11 numaralı telefonlardan Apple ile iletişime geçerek de destek alınabilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Apple yetkili servis nasıl anlaşılır?

    Apple yetkili servisinin nasıl anlaşılacağına dair bazı bilgiler: Orijinal Parçalar ve Eğitimli Uzmanlar: Apple yetkili servis sağlayıcılarındaki teknisyenler, Apple eğitimi almış olup, onarımlarda yalnızca orijinal Apple parçaları ve araçları kullanılır. Sertifika ve Mühür: Apple sertifikalı mühre sahip servisler, Apple’ın telefonu tamamen çalışır durumda olduğunu ve Apple sertifikalı teknisyenler tarafından yenilendiğini onaylar. Resmi Web Sitesi Kontrolü: Apple yetkili servis sağlayıcıları, destek.apple.com adresindeki "Onarım Sağlayıcısını Doğrulama" sayfasında listelenir. Ayrıca, garanti durumu ve servis bilgileri için checkcoverage.apple.com adresine girip cihazın seri numarası yazılabilir.

    TVT Apple yetkili servis sağlayıcısı ve Apple yetkili satıcısı ne demek?

    TVT Apple yetkili servis sağlayıcısı ve Apple yetkili satıcısı ifadeleri, aşağıdaki anlamlara gelebilir: 1. TVT Apple yetkili servis sağlayıcısı: Bu, Apple tarafından eğitilmiş teknisyenlerin orijinal Apple parçaları kullanarak Apple cihazlarının onarımını ve servisini yaptığı bir hizmet sağlayıcısıdır. 2. Apple yetkili satıcısı: Bu, Apple ürünlerinin resmi olarak satıldığı ve Apple'ın iş süreçlerine ve standartlarına uygun çözümler sunan bir satıcıdır.

    Apple servis numarası nerede yazar?

    Apple servis numarasının nerede yazdığına dair bilgi bulunamadı. Ancak, Apple ürünlerinin seri numarası, IMEI/MEID ve ICCID gibi bilgileri bulmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Ayarlar uygulaması: Ayarlar > Genel > Hakkında bölümünden seri numarası ve diğer bilgiler görülebilir. Cihazın arkası: Orijinal iPhone modellerinde seri numarası ve IMEI/MEID numarası cihazın arkasında yazılıdır. Finder veya iTunes: Bilgisayarda Finder ya da iTunes kullanılarak aygıt bulunabilir ve seri numarası Genel sekmesinde görülebilir. Ayrıca, Apple garanti durumunu kontrol etmek için "checkcoverage.apple.com" adresi ziyaret edilebilir.

    Troy Apple servis ile normal Apple servis arasındaki fark nedir?

    Troy Apple Servis ve normal Apple Servis arasındaki temel farklar şunlardır: 1. Yetkili Servis: Troy Apple, Apple'ın resmi yetkili servis sağlayıcısıdır. 2. Müşteri Memnuniyeti: Troy, müşteri memnuniyetine büyük önem verir ve uzman kadrosuyla dostça bir hizmet sunar. 3. Ek Hizmetler: Troy, 2 yıllık yasal garanti süresini uzatabilecek farklı çözüm paketleri sunar ve satış sonrası teknik destek sağlar. Normal Apple Servis ise genellikle Apple'ın kendi mağazaları veya belirli üçüncü taraf servis sağlayıcıları tarafından sunulan, genel Apple hizmetleri olarak düşünülebilir.