Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ambalaj baskısı, bir ürünün ambalajı üzerine yapılan her türlü görsel ve metinsel işlemdir 2. Bu işlemler, markanın logosunu, ürün bilgilerini, görsellerini ve diğer pazarlama mesajlarını içerir 2.
Ambalaj baskısının bazı amaçları:
- Marka bilinirliği 2. İyi tasarlanmış bir ambalaj, markanın tanınmasını ve hatırlanmasını sağlar 2.
- Ürün farklılaştırması 2. Özgün ve dikkat çekici bir tasarım, ürünü rakiplerden ayırır 2.
- Bilgilendirme 2. Ambalaj, ürün hakkında içerik, kullanım talimatları ve son kullanma tarihi gibi önemli bilgileri tüketiciye sunar 2.
- Satışları artırma 2. Çekici bir tasarım, tüketicinin duygusal tepkilerini harekete geçirerek satın alma dürtüsünü tetikler 2.
- Koruma 2. Ambalaj, ürünün taşınması ve depolanması sırasında zarar görmesini engeller 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: