Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Amazon Japonya'nın logosunun neden farklı olduğuna dair bilgi bulunamadı. Ancak, Amazon logosunun zaman içinde geçirdiği değişiklikler hakkında bilgi mevcuttur.
Amazon'un logosu, şirketin büyümesine ve kimliğine uyum sağlamak için birkaç kez yeniden tasarlanmıştır 34. İlk logo, şirketin adını (Amazon Nehri) temsil eden bir resim içeriyordu 3. 1998'de, üst ve alt kasa harfler ve büyük bir "O" harfi denendi 3. 2000 yılında, Turner Duckworth'un tasarım ajansı tarafından, "a"dan "z"ye kadar her şeyi sunan bir pazar yeri olarak Amazon'u simgeleyen, şu anki ikonik gülümseme logosu oluşturuldu 34.
2021 yılında, mobil uygulama için tasarlanan logo, Hitler'e benzetilmesi nedeniyle eleştirildi ve bu logo değiştirildi 2. Yeni logo, bir Avatar karakteri olan Aang'a benzetildi 2.
Logo tasarımlarının özel bir nedeni hakkında bilgi almak için Amazon'un resmi kaynaklarına başvurulması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: