Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Amazon A9 algoritması, Amazon'un arama sonuçlarında ürünlerin nasıl sıralanacağına karar veren bir sistemdir 12.
A9 algoritmasının iki temel hedefi:
- Kullanıcıya yaptığı arama ile ilgili en alakalı sonuçları sunmak 3.
- Kullanıcının satın alma olasılığının daha yüksek olduğu ürün listesini sunmak 3.
Algoritmanın dikkate aldığı bazı faktörler:
- Anahtar kelime alaka düzeyi 124.
- Satış performansı ve dönüşüm oranı 124.
- Müşteri yorumları ve değerlendirmeleri 4.
- Ürün açıklaması ve özellikleri 14.
- Stok durumu 4.
Amazon A9 algoritması, müşteri deneyimini iyileştirmeyi ve satışları artırmayı hedefler 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: