Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AloTech, bulut tabanlı çağrı merkezi hizmetleri sunan bir teknoloji şirketidir 34. İşletmelere aşağıdaki çözümleri sağlar:
- Çok kanallı iletişim: Telefon, chat, WhatsApp ve sosyal medya üzerinden gelen çağrıları tek ekrandan yönetme 12.
- Self servis: Müşterilere işlemlerini daha hızlı tamamlayabilme imkanı sunarak operasyonel yükü azaltma 1.
- Raporlama ve analiz: Operasyonel verilere ulaşma ve gerçek zamanlı performans geri bildirimleri verme 12.
- Akıllı çağrı yönlendirme: Çağrıları en doğru temsilciye yönlendirme 14.
- Numara maskeleme: Müşteri ve çağrı merkezi çalışanlarının gizliliğini koruma 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: