Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Akış şemasına nasıl yöntem ekleneceğiyle ilgili bilgi bulunamadı. Ancak, akış şeması oluşturmak için aşağıdaki programlar kullanılabilir:
- Microsoft Excel 2. Excel'de akış şeması oluşturmak için şekiller, SmartArt, veri görselleştirme eklentileri veya kullanıma hazır şablonlar kullanılabilir 2.
- Microsoft Word 5. Word'de akış şeması oluşturmak için "SmartArt" özelliği kullanılabilir 5.
- MindOnMap 5. Bu çevrimiçi araç, akış şeması oluşturmak için kullanılabilir 5.
Ayrıca, akış şeması oluştururken aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hedefin belirlenmesi 4. Akış şemasının amacı tanımlanmalıdır 4.
- Planın yazılması 4. Tüm potansiyel süreç adımları veya sorular bir belgeye yazılmalıdır 4.
- Noktaların ve metnin azaltılması 4. Akış şeması basit ve anlaşılır olmalıdır 4.
- Net haritalama tekniklerinin kullanılması 4. Açık oklar ve haritalama çizgileri kullanılmalıdır 4.
- Renklerin seçilmesi 4. Farklı akışlar için zıt renkler kullanılabilir 4.
- Yazı tiplerinin seçilmesi 4. Okunması kolay yazı tipleri kullanılmalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: