Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PDF formatında ajanda oluşturmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Google Docs: Google Docs çevrimiçi düzenleyicisinde, "Ekle" menüsünden "İçindekiler" seçeneğini kullanarak ajanda oluşturabilirsiniz 1. Her bölümü veya başlığı, Google Docs'un yerleşik başlık stillerini kullanarak biçimlendirmeniz gerekmektedir 1.
- Adobe Acrobat Pro DC: Bu program ile PDF dosyasında yer işaretleri ekleyerek ajanda oluşturabilirsiniz 1. Bunun için, ana hatlarını oluşturmak istediğiniz PDF'yi açıp, girişi eklemek istediğiniz sayfaya sağ tıklayıp "Yer İşareti Ekle" seçeneğini seçmeniz gerekmektedir 1.
- PDF Expert (Mac): PDF Expert ile belgelere notlar ve yorumlar ekleyerek ajanda oluşturabilirsiniz 1. Metnin alanını seçip sağ düğmeyi tıklayarak "Anahat Öğesi Ekle" seçeneğini kullanmanız yeterlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: