• Buradasın

    Ads'de hangi tuşlar kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Google Ads'de kullanılan bazı tuş kombinasyonları şunlardır:
    1. Üst Karakter + ?: Klavye kısayolları listesini gösterir veya gizler 1.
    2. G ardından T: Sayfa arar 1.
    3. Üst Karakter + N: Yeni bir öğe oluşturur 1.
    4. Ctrl (Mac'te ⌘) + C: Kopyala 1.
    5. Ctrl (Mac'te ⌘) + V: Yapıştır 1.
    6. Üst Karakter + R: Verileri günceller 1.
    Ayrıca, reklam özelleştirmede { (süslü parantez) işareti kullanılarak kullanıcı arama terimlerine göre reklamlar özelleştirilebilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Google Ads'de sütunlar nasıl özelleştirilir?

    Google Ads'de sütunları özelleştirmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Google Ads hesabınıza giriş yapın ve ana sayfanın sol menüsünden "Kampanyalar" seçeneğini tıklayın. 2. "Reklam grupları", "Reklamlar" ve "Öğeler" sekmelerini açın. 3. Tablonun sağ üst köşesindeki sütun simgesine tıklayın ve "Sütunları değiştir" seçeneğini seçin. 4. Sağ üstten "+ Özel sütun" seçeneğini tıklayın. 5. Özel sütun için aşağıdaki bilgileri girin: Sütun başlığı: Özel sütunun adı. Sütun açıklaması: Sütun başlığının üzerine gelindiğinde görünecek açıklama metni. Metrik: "+Metrik" seçeneğinden sonra "Tıklamalar" veya "Gösterimler" gibi bir metrik seçin. 6. Matematik operatörü ekleyerek sütun koşullarını oluşturun ve sütunun biçimini "Sayı", "Yüzde" veya "Para Birimi" olarak belirleyin. 7. Bilgileri girdikten sonra "Kaydet" butonuna tıklayın ve özel sütunu etkinleştirin. Özel sütunlar, reklam verilerinin filtrelenmesi, sıralanması ve raporlara eklenmesi için kullanılabilir.

    Google Ads'de kullanılan terimler nelerdir?

    Google Ads'de kullanılan bazı temel terimler şunlardır: 1. Placement (Yerleşim): Reklamın görünmesini istediğiniz web sitesini belirtir. 2. Image Ad (Resim Reklam): Google Görüntülü Reklam Ağı'nda yayımlanan statik veya animasyonlu görsel reklamlardır. 3. Campaign (Kampanya) ve Ad Group (Reklam Grubu): Google AdWords hesabından ayarlanan reklamlar ve bu kampanyalara bağlı reklam grupları. 4. Impression (Gösterim): Reklamın Google arama sonuçlarında ve Google Görüntülü Reklam Ağında görüntülenme sayısı. 5. Click (Tıklama): Reklamı gören bir müşterinin daha fazla bilgi edinmek veya ürünü satın almak için reklama tıklaması. 6. Click Through Rate (CTR) (Tıklama Oranı): Reklamlarınıza tıklama sayısının, reklamınızın toplam gösterim sayısına oranı. 7. Cost Per Click (CPC) (Tıklama Başına Maliyet): Sadece reklamlarınız tıklandığında bütçenizden para düşülür. 8. Quality Score (Kalite Puanı): Anahtar kelimelerinizin tıklanma oranına, reklam metninizin alaka düzeyine ve diğer faktörlere göre belirlenir. 9. Return On Investment (ROI) (Yatırımın Dönüşü): Reklam için harcanan bütçenin geri dönüş oranı.