Buradasın
Adres mektup birleştirme ile sertifika nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adres mektup birleştirme ile sertifika hazırlama hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, adres mektup birleştirme işlemi hakkında genel bilgi verilebilir.
Adres mektup birleştirme, kişiselleştirilmiş parçalar dışında her harfi aynı olan mektuplardan oluşan bir toplu iş oluşturmayı sağlar 2. Bu işlem, Excel'de hazırlanan bir adres listesini Word dokümanıyla birleştirerek, her alıcı için özelleştirilmiş mektuplar oluşturmayı kapsar 5.
Adres mektup birleştirme adımları:
- Adres listesi hazırlama 5. Excel'de, alıcıların isimleri, adresleri ve diğer bilgileri içeren bir liste oluşturulur 5.
- Word'de birleştirme 5. Word'de Mektup Birleştirme Sihirbazı kullanılarak, Excel'deki adres listesi dosyası seçilir ve ilgili alanlar mektup şablonuyla eşleştirilir 5.
- Kişiselleştirme 25. Her alıcı için kişiselleştirilmiş mektuplar otomatik olarak oluşturulur 5.
- Ön izleme ve baskı 25. Mektupların önizlemesi yapılır ve yazdırılır veya elektronik olarak gönderilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: