Buradasın
Wordde adres mektup birleştirme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de adres mektup birleştirme yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Posta listesinin hazırlanması 3. Adres mektup birleştirme işlemindeki en önemli adım, posta listesinin hazırlanmasıdır 3. Posta listesi, e-postadaki bilgileri doldurmak için kullanılan verileri içerir 3. Liste, Excel ya da Word’de tablo biçiminde hazırlanır 3.
- Adres mektup birleştirmenin başlatılması 3. Yeni bir Word belgesi açılır 3. Mailings –> Start Mail Merge –> Letters (Postalar –> Adres Mektup Birleştirme–>Mektuplar) düğmelerine basılır 3.
- Ana belgenin hazırlanması 3. E-postanın herkes tarafından görülecek olan ortak içeriği yazılır 3. Alıcısına göre kişiselleşecek olan kısımlar boş bırakılır 3.
- Alıcı listesi ile e-posta metninin bağlanması 3. İlk başta hazırlanan posta listesinden (Excel ya da Word tablosu) veriyi çekmek için Select Recipients –> Use an Exciting List… (Alıcıları Seç–> Varolan Listeyi Kullan) düğmelerine basılır 3.
- E-posta iletisine kişiselleştirilmiş içeriğin eklenmesi ve önizleme 3. Alıcıya göre değişecek olan alanlara hangi bilginin geleceği belirtilir 3. Preview Results (Sonuçların Önizlemesi) düğmesine tıklanarak, Excel listesindeki kayıtlar ön izlenir 3.
- Mail merge işleminin tamamlanması ve son adım 3. İnternete bağlı olunduğundan emin olduktan sonra e-posta gönderme işlemi başlatmak için Finish & Merge –> Send e-Mail Message (Bitir ve Birleştir –> E-Posta Gönder) düğmesine tıklanır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: